מחלוקת א-לעד? ש"ס בנתק מפרוש, בשלו"א בודקים את ההסכם מול 'דגל'

מוטי סבן No Comments on מחלוקת א-לעד? ש"ס בנתק מפרוש, בשלו"א בודקים את ההסכם מול 'דגל'

לא ברור לאן פניה של אלעד מכוונות לראת הבחירות הקרובות | סגן ראש העיר מצהיר: אני בנתק מול ראש העיר | נציג שלומי אמונים: נבדוק את ההסכם מול 'דגל התורה' | יהודה אבידן מש"ס: זה שישראל פרוש ראש עיר טוב – איננה טענה

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הערב (ראשון) התראיינו מספר בכירים בעיריית אלעד, ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, הראיונות עסקו בנושא הבוער בימים אלו בעיר, ראשות העיר של מי? שלומי אמונים בהובלת ישראל פורש ראש העיר הנוכחי או לדגל התורה.

המרואיין הראשון, הינו צוריאל קריספל מי שהיה ראש העיר הראשון של העיר אלעד, במשך מספר קדנציות. בקדנציה האחרונה חזר לכבוש את ראשות העיר והפסיד לישראל פרוש, היום הוא יו"ר מפלגת ש"ס בעיר ומשמש כסגן ראש העיר.

סגר"ע אלעד צוריאל קריספל: ישבנו בשקט ובשלום כל הקדנציה כדי שיהיה שלום בעיר. בלי אופוזיציה גם זבוב יכול לנהל את העיר. אני בנתק מישראל פרוש כבר כמה חודשים, למרות שהיה לי קשה מאוד ואנשי שס בעיר זועמים על שתקתי.

עו"ד אברימי יוסטמן (שלומי אמונים): יש מחלוקת האם ההסכם עם דגל התורה כולל את בית שמש, או מדבר רק על אלעד, בדיוק בשביל זה הולכים לדין תורה כמו אנשים יראי שמים.

.

פרוש ודרעי בימים טובים יותר | פלאש 90

יהודה אבידן (ש"ס): הטענה שפרוש הוא ראש עיר טוב אינה טענה, כי יש הסכם. תמיד האגודה דרשו לקיים הסכמים גם שקרליץ ולופוליאנסקי היו ראשי עיר טובים.

מני גירא שוורץ: הכל תלוי אם בית שמש כרוכה בהסכם של אלעד או לא. טרם ראינו מסמכים.



0 תגובות